luni, 16 mai 2016

Cercetasii traditionali la Zilele Muzeului Militar National - 2016

Pe 14 si 15 mai 2016 cercetasii traditionali au participat pentru a treia oara la evenimentul de traditie istorica "Zilele Muzeului Militar National".

Am fost prezenti in memoria cercetasilor romani care acum 100 de ani au plecat la razboi ca voluntari, indeplinind misiuni auxiliare de sprijin.

Alaturi de celelalte asociatii invitate am participat la defilare si la festivitatile organizate de muzeu.
-> trecerea in revista a asociatiilor participante


-> prezentarea asociatiilor cercetasesti participante

-> defilarea cercetasilor traditionali

Vizitatorilor mici sau mai mari le-am oferit o demonstratie de educatie prin aventura, organizand atelierele “Cercetas pentru 1 zi”, jocuri, concursuri si un punct de informare.


Echipament

Orientare


Noduri

Campare


Prim ajutor

Alpinism

Jocurile cercetasesti traditionale au inclus o proba de trasul franghiei.


Momentele depunerii promisiunii de cercetas si acordarea esarfelor au fost ca de fiecare data incarcate de emotie.


Un moment inedit a fost reprezentat de vizitarea sectorului nostru de catre domnul Richard Richards - pilot de incercare si astronaut, fost cercetas.


Au fost doua zile in care ne-am revazut prieteni din anii trecuti, ne-am facut altii noi si am fost impreuna colegi intr-o frumoasa experienta istorica, culturala si educationala. D-l cpt. Mircea Stoica (presedintele Asociatiei "Traditia Militara") si d-na Iuliana Trasca (consilier la Ministerul Educatiei) le-au vorbit cercetasilor despre educatie si valori.


Gata Oricand!

echipa ACT-RO



-> imagini de la repetitii si pregatiri, 8 mai 2016


mai multe fotografii:

album 1
-> festivitatea de deschidere si defilare 
-> depunere de promisiuni

-> ateliere "Cercetas pentru 1 zi"

-> instantanee ziua a 2-a
-> depunere de promisiuni
-> despre educatie si valori


prezente ACT-RO la editiile anterioare: 2014, 2015