joi, 27 aprilie 2023

"Cercetas pentru 1 zi" la "Scoala Altfel"

Miercuri, 26 aprilie 2023, la invitatia clasei a V-a B de la Liceul Teoretic "Nicolae Iorga", in cadrul "Saptamanii Altfel", s-a desfasurat o editie demonstrativa a formatului "Cercetas pentru 1 zi".

Dupa ce am trecut rapid prin informatii generale despre cercetasie (ce inseamna, cui se adreseaza, cum a aparut in lume si in Romania), 


am parcurs cateva ateliere:
-echipament (rucsac, incaltaminte si imbracaminte, trusa de supravietuire)
-orientare (busola, + observare/binocluri si comunicatii/statii radio)
-prim ajutor (trusa individuala si trusa de excursie, evacuare persoana in hipotermie)

O fereastra de vreme relativ buna ne-a permis sa iesim in curtea scolii, unde dupa o repriza de jocuri 


am avut un atelier de campare in care am incalzit cateva conserve de fasole si am servit masa pe  prelata.


Activitatea s-a incheiat cu acordarea unor diplome de participare si cu o poza de grup.


Gata Oricand!

echipa ACT-RO 


vezi aici albumul foto complet