miercuri, 17 august 2022

Scoala de Vara 2022

Scoala de Vara ACT-RO - editia 2022 - a avut loc in perioada 03-07 august la cabana Gura Raului, la intrarea in rezervatia Piatra Craiului.
Au fost 5 zile de Educatie prin Aventura ®.

Am plecat din Bucuresti cu autocarul, si ne-am oprit in Rasnov, unde am vizitat Pestera Valea Cetatii.

dupa care ne-am deplasat la Zarnesti, la cabana Gura Raului, unde ne-am stabilit tabara.

👉 vezi aici album foto complet vizitare pestera + deschidere

Activitatile din tabara au inceput din prima zi cu ateliere de prim ajutor pentru cei mari si cei mici

si au continuat in celelalte zile.cu ateliere de montat corturi si adaposturi,

atelier de creatie,

atelier de comuncatii,

atelier de noduri,

atelier de orientare.

Masa am servit-o la cabana
sau pe traseu.


Fiecare dimineata am inceput-o cu o portie de inviorare, gustata cu mult entuziasm :-)


👉 vezi aici album foto complet activitati in tabara + ateliere

Nu au lipsit turele, cea mai dificila fiind cea de 2 zile a calauzelor, desfasurata pe creasta de nord a masivului Piatra Craiului.

👉 vezi aici album foto complet tura creasta Piatra Craiului

Puii de lup si cutezatorii au fost plecati si ei in ture, in Prapastiile Zarnestilor,

👉 vezi aici album foto complet tura Prapastiile Zarnestilor

la Cabana Curmatura

👉 vezi aici album foto complet tura Cabana Curmatura

sau in satul Magura.


👉 vezi aici album foto complet tura Magura

In ultima seara am avut scenetele cutezatorilor si un foc de tabara (cu lemne aduse de noi din padure)



👉 vezi aici album foto complet foc de tabara

In ziua plecarii am avut o evaluare a intregii activitati.

La careul de inchidere s-au primit diplome de participare si diplome de merit. S-a acordat o esarfa pentru unul din puii de lup care si-a indeplinit baremul de initiere.
Puii de lup si-au prezentat lucrarile de la atelierul de creatie. 


Felicitari organizatorilor!

👉 vezi aici album foto complet activitati careu de inchidere

Gata Oricand!

echipa ACT-RO